Nowości - Studia podyplomowe, kursy i szkolenia



Format B5, Objętość 266 stron,
Oprawa miękka, klejona,
folia matowa
ISBN: 978-83-89113-26-0
Wydawnictwo EUH-E
Niniejsza publikacja adresowana jest do rektorów, dziekanów, kanclerzy szkół wyższych, ale tez studentów, pracowników uczelni, nauczycieli akademickich, osób, które ze szkołami wyższymi współpracują oraz wszystkich zainteresowanych rozwojem szkolnictwa wyższego w Polsce.
Celem książki jest nie tylko prezentacja zagadnień z zakresu marketingu usług edukacyjnych, w tym charakterystyka otoczenia marketingowego uczelni w Polsce, analiza zewnętrznych i wewnętrznych uwarunkowań działalności niepublicznych szkół wyższych, strategicznych działań marketingowych liderów na rynku edukacyjnym, ale także prezentacja narzędzi służących do oceny sytuacji rynkowej uczelni, pozwalających na opracowanie planów rozwoju.
Diagnoza strategii marketingowych uczelni o mocnej pozycji rynkowej może dostarczać zarządzajacym szkołami praktycznych - jak sądzę - wskazówek. W sytuacji urynkowienia uczelni, nasilenia konkurencji, doświadczenia liderów mogą okazać sie bardzo przydatne w budowaniu orientacji na potrzeby studentów i pracodawców oraz w tworzeniu strategicznych, uwzględniajacych prawa ekonomii i wartości akademickie".
Elbląska Fundacja Akademicka
Ul. Wodna 1A, 82-300 Elbląg
Tel. +48 55 648 68 68
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
konto: BZ WBK I/O Elbląg 29 1090 2617 0000 0006 5200 2992
Cele Fundacji
- wspieranie inwestycji związanych ze szkolnictwem wyższym
- rozwój bazy laboratoryjnej i biblioteki akademickiej
- rozwój bazy mieszkaniowej studentów i nauczycieli akademickich
- fundowanie stypendiów i nagród wybitnie uzdolnionym studentom i młodym pracownikom naukowym
- wspieranie studentów będących w trudnej sytuacji materialnej oraz pomoc studentom niepełnosprawnym i ofiarom wypadków drogowych
Akademia Medycznych i Społecznych Nauk Stosowanych
82-300 Elbląg, ul. Lotnicza 2