- Działania z zakresu SOU w 2022
- Odsłony: 402
Pierwsza konferencja naukowa studentów psychologii i pedagogiki już za nami
Było ciekawie, niekonwencjonalnie, oryginalnie i...fachowo !!!
W dniu 11 czerwca 2022 na Wydziale Administracji i Nauk Społecznych miała miejsce studencka konferencja naukowa studentów psychologii i pedagogiki pod nazwą METODOLOGICZNY MISZ-MASZ. Uczestniczyli w niej Studenci studiów II stopnia pedagogiki oraz Studenci III roku psychologii. Konferencję prowadziła pani dr Anna Skuzińska, kierownik kierunku psychologia, współprowadzącym był dr Ryszard Makarowski, profesor AMiSNS. Studenci zaprezentowali swoje badania zrealizowane w ramach zajęć z Metodologii badań społecznych i w ramach Proseminarium. Wysłuchaliśmy siedmiu referatów, każdy bardzo interesujący i przedstawiony w oryginalny, spersonalizowany sposób. Na szczególne podkreślenie zasługuje fakt, iż cztery referaty dotyczyły badań eksperymentalnych.
Brawo Studenci!
Oto tematy referatów:
ŁĄKA WIOSNĄ - EKSPERYMENT PEDAGOGICZNY W GRUPIE DZIECI 3-LETNICH. Referowała: Dominika Ługowska, studentka pedagogiki resocjalizacyjnej II stopnia, semestr II
SZYBKIE SŁOWA - EKSPERYMENT PEDAGOGICZNY. Referowała: Karolina Strzelec, studentka pedagogiki resocjalizacyjnej, II stopnia, semestr II
WPŁYW ZAJĘĆ POZALEKCYJNYCH NA POZIOM KOMPETENCJI SPOŁECZNYCH UCZNIÓW KLAS III. EKSPERYMENT PEDAGOGICZNY. Referował: Mateusz Paradowski, student pedagogiki I stopnia, semestr VI, Przewodniczący Parlamentu Studentów AMiSNS
ZATRUDNIĆ CZY NIE ZATRUDNIĆ - OTO JEST PYTANIE. Referowała: Katarzyna Dośla-Szcześniak, studentka III roku psychologii
AKTYWACJA TWÓJEGO MÓZTU - KONCENTRACJA VS ODPRĘŻENIE. WPŁYW MUZYKI RELAKSACYJNEJ NA ZMIANĘ NASTROJU. Referowała: Anna Karatkiewicz, studentka III roku psychologii
POCZUCIE WSTYDU I WINY U ŚCIĄGAJĄCYCH STUDENTÓW. Referował: Michał Krajnik, student III roku psychologii
MĘŻCZYŹNI W PSICH KAGAŃCACH. Referowała: Weronika Podhornecka, studentka III roku psychologii
Społeczna odpowiedzialność uczelni oznacza bowiem troskę nie tylko o wysoką jakość kształcenia i badań naukowych, ale też interakcje z otoczeniem – wpływ prowadzonych badań na społeczeństwo, podejmowanie tematów związanych z budowaniem świadomości społecznej poprzez popularyzację nauki.