Nowości - Studia podyplomowe, kursy i szkolenia



Elbląska Orkiestra Kameralna poszukuje kandydata na:
STANOWISKO DS. MARKETINGU I SPRZEDAŻY
I. Co jest dla nas ważne:
1. wykształcenie:
⎯ min. średnie lub
⎯ wyższe (preferowane: humanistyczne lub z obszaru: marketing, PR, zarządzanie) lub
⎯ student/studentka studiów zaocznych z obszarów jak wyżej;
2. umiejętność redagowania tekstów informacyjnych i promocyjnych tzw. „lekkie pióro”;
3. dobra znajomość trendów w social media;
4. wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne;
5. kreatywność oraz otwartość na nieszablonowe rozwiązania, dynamizm i optymizm w działaniu;
6. umiejętność pracy zespołowej;
7. doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem.
II. Najważniejsze zadania:
1. Realizacja działań marketingowych, komunikacyjnych i sprzedażowych instytucji zgodnie z przyjętą strategią;
2. Realizacja kampanii promocyjnych realizowanych wydarzeń artystycznych;
3. Organizacja i obsługa koncertów i innych wydarzeń artystycznych realizowanych przez instytucję w siedzibie i poza nią;
4. Prowadzenie spraw związanych z obsługą słuchaczy, w tym: udzielanie informacji klientom na temat programu, repertuaru, solistów, dyrygentów przed każdym koncertem; czuwanie nad bezpieczeństwem publiczności podczas wydarzeń artystycznych organizowanych przez instytucję itp.;
5. Zapewnienie maksymalnej liczby odbiorców na koncertach organizowanych przez instytucję;
6. Opracowanie merytoryczne materiałów promocyjnych;
7. Kształtowanie wizerunku instytucji;
8. Obsługa kanałów w social media w tym m.in.: Facebook, YouTube;
9. Administrowanie strony internetowej instytucji;
10. Utrzymywanie stałych relacji ze środkami masowego przekazu, dbanie o publikację w mediach
materiałów informacyjnych i promocyjnych dotyczących działalności instytucji;
11. Redagowanie własnych treści informacyjnych i promocyjnych;
12. Tworzenie newsletterów oraz mailingów;
13. Spotkania z klientami w celu promocji i sprzedaży biletów, karnetów i innych produktów;
14. Monitorowanie najnowszych trendów e-marketingowych oraz proponowanie nowych rozwiązań;
15. Pozyskiwanie patronów medialnych oraz przygotowywanie ofert sponsorskich i wypełnianie zobowiązań wynikających z zawartych umów;
16. Analiza rynku i sprzedaży oraz podejmowanie działań zmierzających do zwiększenia sprzedaży biletów i innych produktów.
III. Co sprawia, że warto do nas dołączyć:
1. Umowa o pracę na zastępstwo;
2. Ciekawa i pełna wyzwań praca z możliwością rozwoju zawodowego;
3. Przyjazna atmosfera w młodym zespole;
4. Możliwość zatrudnienia w niepełnym wymiarze czasu pracy;
5. Pakiet socjalny.
IV. Wymagane dokumenty:
1) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie do pobrania ze strony
www.eok.bip.elblag.pl zakładka: Oferty pracy,
2) kopie dokumentów poświadczających wykształcenie,
3) kopie świadectw pracy potwierdzające doświadczenie na podobnym stanowisku,
4) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dostępne do pobrania
ze strony www.eok.bip.elblag.pl zakładka: Oferty pracy.
V. Termin składania dokumentów: 07.11.2021 r.
Wszystkie osoby zainteresowane podjęciem pracy na ww. stanowisku prosimy o składanie wymaganych dokumentów pocztą tradycyjną na adres: Elbląska Orkiestra Kameralna ul. Stary Rynek 25 82-300 Elbląg z dopiskiem „Oferta pracy” lub za pośrednictwem poczty e-mail na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. w terminie do 07.11.2021 r.
Dokumenty, które wpłyną do Elbląskiej Orkiestry Kameralnej po wyżej wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.
Elbląska Orkiestra Kameralna zastrzega sobie prawo zaproszenia na rozmowę kwalifikacyjną wybranych kandydatów. Po zakończeniu rekrutacji oferty pracy nie będą odsyłane.
Wszystkie oferty pracy zostaną komisyjnie zniszczone. Informacja o wyniku naboru na stanowisko będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie internetowej Elbląskiej Orkiestry Kameralnej.
Akademia Medycznych i Społecznych Nauk Stosowanych
82-300 Elbląg, ul. Lotnicza 2